Team
Naast de leerkrachten, die de spil in de zorg van de leerlingen zijn, beschikt SBO 'de Dijk' over een orthopedagoog, logopedisten, intern begeleider, facilitair medewerker en een directeur. Ook is er een nauwe samenwerking met een kinderfysiotherapeut.
Groep |
leerkracht |
werkdagen |
Violet/ Paars (1/2) |
Juf Marina |
ma, di, wo. |
|
Juf Annemieke |
ma, di, wo. |
|
Juf Tessa |
wo, do, vr. |
|
Juf Marieke |
do, vr. |
Oranje (3) |
Juf Annemieke |
ma. t/m vr. |
Geel (4) |
Juf Virginia |
ma. t/m vr. |
Blauw (5) |
Juf Christel |
ma, di. |
|
Juf Melissa |
wo, do, vr. |
Rood (6) |
Juf Anouk |
ma, di, woe. |
|
Juf Marianne |
do, vr. |
Groen (7) |
Juf Melissa |
ma t/m vr. |
Roze (8) |
Meester Cas |
ma t/m vr. |
Directeur |
Juf Jolanda |
ma t/m vr. |
Administratief medewerkster |
Juf Paulien |
di, do. |
|
|
|
Onderwijsassistent onderbouw |
Juf Priscilla |
wo, vr. |
Onderwijsassistent middenbouw |
Juf Aicha |
ma t/m vr. |
Onderwijsassistent bovenbouw |
Meester Edwin |
ma, di, vr. |
Onderwijsassistent |
Juf Kristel |
ma, wo, do. |
Intern Begeleider |
Juf Anke |
ma, wo, do. |
|
Juf Lysette |
ma t/m do. |
Orthopedagoog |
Juf Hanne-Ruth |
ma, do. |
Logopedist |
Juf Petra |
ma, di, do. |
|
Juf Carlie |
wo, vr. |
OZA medewerkers |
Juf Christy |
|
|
Juf Mieke |
|
Levensbeschouwing |
Juf Deborah |
ma. |
Conciërge |
Ben |
ma t/m vr. |
|
Sebastiaan |
ma, wo. |
|
|
|
|
|
|
Op schoolniveau is een Ondersteuningsteam werkzaam, bestaande uit een jeugdarts, jeugdconsulent, steunpuntcoördinator, orthopedagoog, intern begeleider en directeur. Bij de start op SBO 'de Dijk' komt de schoolmaatschappelijk deskundige bij de ouder(s)/verzorger(s) op huisbezoek. Ook worden de nieuwe leerlingen in het Ondersteuningsteam besproken. Eventuele aandachtspunten worden meegenomen in de begeleiding van de leerlingen en met de leerlingbespreking. Daarnaast adviseert het Ondersteuningsteam bij complexe problematiek over te nemen stappen en eventuele handelingsplannen.
Jeugdarts |
Marjonne. |
|
Jeugdconsulent |
Dilly. |
|
Steunpuntcoördinator |
Susanne. |
|